sobota, 11 grudnia 2010

DZIĘKUJĘ I ZAPRASZAM.

Za kilka dni minie piąty miesiąc jak prowadzę ten blog.
W pierwotnym zamyśle miał on przedstawiac wytwory moich rąk- akwarele, szydełkowanie, uszyte przeze mnie stroje.
Niestety na pewne sprawy nie mamy wpływu. Moje rączki nie funkcjonuja, na skutek choroby, nadal tak jakbym sobie życzyła. Nie mając programu graficznego zaczęłam robić kolaże.
Na szczęście moge coś tworzyć, choć pomysłów i planów był cały worek.
Ktoś sie zainteresował tym co robię i udostępnił mi adres drugiego bloga gdzie wystawiam swoje projekty okładek płyt. http://famousalbumcovers.blogspot.com/
 Zdobyłam kilka nagród-  czym sie chwaliłam na łamach tego bloga.
Wiec nie mogę narzekac "olaboga" !
Ciesze sie, bo w ostatnich dniach miałam możliwość przyłączenia sie do oficjalnego portalu z e- kartkami.
Niektóre kolaże pasują jak ulał na kartki  i  stamtąd możecie je do woli wysyłać. http://www.kartki.pl/user/Anellim
Po prawej stronie u góry jest bezpośredni dostęp do tej strony.

W tym czasie miałam bardzo dużo wizyt(dochodzi do 10tyś). Szkoda, ze tylko kilka osób zdecydowało sie oficjalnie śledzić mój blog i pisać komentarze. Wiem, ze sa osoby z rożnych stron świata, które mnie regularnie odwiedzają- DZIĘKUJĘ.
Czasem mam wrażenie , ze pisuje do ściany, ponieważ nie ma reakcji ze strony czytelników. Stąd co raz rzadsze moje pisanie. Proszę piszcie do mnie, przecież to ja decyduje czy komentarz ma sie ukazać i wiem doskonale, ze nie wszystko można publikować. Jeżeli macie jakieś życzenia np. zeby zrobić kołaz na jakiś temat to bardzo chętnie sie podejmę i zgodzę sie na publikację. Dzięki temu będę wiedziała, ze to ma jakiś sens co w tej chwili robię. Staram sie pozytywnie i optymistycznie przedstawiac świat. choć bywam bardzo krytyczna i zgryźliwa.
ŻYCZE WSZYSTKIM POGODNEJ I PIĘKNEJ ZIMY- ZAGLADAJCIE DO MNIE W CZASIE WOLNYM.

2 komentarze:

  1. Twoje okładki zdecydowanie się wyróżniają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje- ale nie wiem czy to dobrze- odbiegam od tamtejszej normy....:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.