piątek, 4 kwietnia 2014

Ryzykowne połączenie.

W okresie Wielkanocy lubimy stroić nasze mieszkanie w kolory pastelowe. Zauważyłam w sklepach bardzo dużo ozdóbek w kolorach zielono- różowych. Jest to bardzo ryzykowne połączenie tych dwóch kolorów, szczególnie w ubiorze. Błękitno- różowe połączenia są ogólnie przyjęte, w naszym klimacie oznaczają wiosnę. Jeszcze te bociany, które przylatują i niosą oczekiwane "pisklęta"...
Tym razem postawiłam sobie za zadanie połączenia tych dwóch kolorów w wystroju mieszkania.
Z góry zaznaczam, że osobiście nie zaryzykowałabym na taki wystrój swojego domu.
Tu potraktowałam to oczywiście jako zabawę kolorami. Cała zabawa polegała na znalezieniu odpowiednich odcieni kolorów, aby się "nie gryzły" i w miarę harmonijnie ze sobą współgrały.
Oczywiście nie są to elementy z naszych sklepów meblowych, za co z góry przepraszam.
Może i Wam się spodoba moje podejście do tego tematu i wskażecie, który zestaw najbardziej przypada Wam do gustu.

Bez tytułu #35771


Bez tytułu #35742




Bez tytułu #35763



Bez tytułu #35754





1 komentarz:

  1. Ja też nie gustuję w takich zestawach.
    Gdybym była zmuszona to pokój urządziłabym wg 3 projektu.
    Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo wiosennie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.