środa, 23 kwietnia 2014

Nowa, gdańska z okienka panienka...

I tak wczoraj sobie szłam, szłam, czarny teatr minęłam.



                                     O! olśniło mnie."Panieńka z okieńka"!
Chyba łapie klor przed  oficjalnym występem w tym okienku, jedna przecznicę dalej.



 Jeszcze jedno szybkie- pstryk.
Kres...opowieści przy "Kresowej".
Wczoraj była piękna pogoda. Na Starym Mieście już przed południem temperatura oscylowała w okolicach 20 stopni. Gdy dojechałam do domu, 800 metrów od morza, termometr wskazywał 14- morze  i wiatr chłodzi.

3 komentarze:

  1. Widzę, że u Ciebie jest piękna słoneczna pogoda. U mnie wczoraj i dzisiaj deszcz... Przechodzą burze.
    Uwielbiam kamieniczki z muru pruskiego.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawa ta panienka z okienka:D U mnie też ładnie i ciepło! no lato nadciąga:D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.