piątek, 7 czerwca 2013

Giżycko z samochodu

 Zamknięty most obrotowy ul. Moniuszki- trzeba objechać miasto
 Zielona szkoła
 Hotel Wodnik ul.3 Maja
 Plac Grunwaldzki- widok na ulicę Unii Europejskiej (nowa)
 Plac Grunwaldzki

 Kiedyś to był Dom Towarowy "Saga" (?)
  Dawny sklep rybny
 po lewej dawny "Dom Starców", Wieża Ciśnień, Szkoła Podstawowa
 Sąd bez zmian
 Widać Cerkiew, a kiedyś z tego miejsca praktycznie nie było jej widać przez drzewa i krzaki
 Wieża ciśnień w moim dzieciństwie działała- teraz jest punktem widokowym
 W tym szpitalu się urodziłam
 W tym domu mieszkałam

2 komentarze:

  1. Dobrze myślałam, że to była Twoja wycieczka wspomnień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Również urodziłam się w tym szpitalu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.