piątek, 19 kwietnia 2013

Wiosenny upał w Sopocie.

Wczoraj było +26 w cieniu, wiatr taki, że o mało łba mi nie urwało przy samym ogonie. Musiałam przemieścić się szybko do lekarza w Sopocie. W klimatyzowanym autobusie nie włączono klimy, było otwarte tylko małe okienko. Ludzie popoceni, bladzi. Miałam chwilkę czasu do wizyty i po prostu wysiadłam dwa przystanki wcześniej. Dzięki temu zachłysnęłam się świeżym powietrzem i popstrykałam zdjęcia.Nie było słonecznie, raczej mgliście.


                                        Na wysokości Placu Rybackiego jeszcze można spotkać kutry...





                                         



                                           Likwidacja lodowiska przy molo.

                                                       Łazienki Południowe.

Takiej durnej wiosny ja nie chce- protestuję. Protest został wysłuchany i dziś jest +15 stopni i zimny wiatr....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.