niedziela, 4 grudnia 2011

Otarłam się o Hanuszkiewicza...


Dziś usłyszałam, że  aktor i kontrowersyjny reżyser Adam Hanuszkiewicz zmarł w wieku 87 lat.
Cieszę się, że miałam zaszczyt pracować przy jego  jednej z wystawianych sztuk.

W 1991r. pracowałam na zlecenie w pracowniach Teatru Miejskiego w Gdyni min. przy spektaklu "Pan Tadeusz" w reżyserii Adama Hanuszkiewicza. Ze względów oszczędnościowych scenografia nie był bogata, lecz bardzo oszczędna- w formie miniaturowej.
Pamiętam jak któregoś wolnego dnia od przedszkola, zabrałam swoje dziecko, które  pomagało przy malowaniu. Na szczęście obyło się bez wypadku przy pracy....
Wszyscy drżeli ,ze by nie nakrył nas na teatralnym przedszkolu sam reżyser- udało się.






                                                                                    "artystyczno-teatralne przedszkole"
Zdjęcia zrobione ze zdjęć przy sztucznym oświetleniu- przepraszam za jakość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.