piątek, 16 grudnia 2011

Ekskluzywne "modowo"

Tak za ciosem, po nagrodzie, rozochocona, postanowiłam przedstawić teraz bardzo drogie zestawy:

1
 sukienka Dolce & Gabbana S / S 2012,buty  ,,Balmain  -2012
2
 suknia wzór z 1890r.fashion.1stdibs.com
3
 suknia wykonana z ekologicznych konopi i Ingeo, włókna tkane z kukurydzy
4
 sukienka Donna Karan Taupe , buty z tooklookbook.com
5
 sukienka z mytheresa.com
6
 buty z zappos.com,płaszcz z farfetch.com, bluzeczka z barneys.com, spódnica z Dolce & Gabbana
7
 buty z farfetch.com
8

9

10
 Dolce & Gabbana S/S 2012 Corset , spódnica Versace S/S 2012, buty Lanvin 2011
11
 sukienka z stylefrizz.com, żakiet z  zalando.de
12
 sukienka z farfetch.com
13
 frywolitki z
14
 sukienka z  couturelab.com
15
 sukienka z houseoffraser.co.uk, buty z my-wardrobe.com, płaszcz johnlewis.com
16
 sukienka z  brownsfashion.com, buty z tooklookbook.com
17

18
sukienka z stylebop.com


No to sobie pomarzyłam i pomysły przedstawiłam.

3 komentarze:

  1. To nie stroje dla mnie, a o cenach pewno wysokich, już nie wspomnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 7.- buutyy!! :)

    ale najlepszy chyba ostatni :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.