piątek, 30 grudnia 2011

Modowo imprezowo

Wczoraj miałam przymusowa "przebieżkę" po sklepach. Nie w celu znalezienia cenowych okazji, ani w poszukiwaniu sylwestrowej kreacji. Moja mam ma niedługo urodziny i biegłam do Tchibo po prezent.
Przy okazji rzuciłam okiem na wystawy. Wybór jest olbrzymi i w dzisiejszych czasach nie ma problemu wybrać coś dla siebie na ostatnią chwilę przed sylwestrową nocką.
Np. ta sukienka  z Topshop, 370 zł :
1

2

3

4

5

6
 materiał sukienki w fajerwerki
7

8

9
 klasyka- prosta sukienka + długie rękawiczki
10
 Słodko i niebanalnie. Na tej stylizacji zakończyłam przedstawianie poprawnych stylizacji.
Teraz coś co ja lubię- czyli lekkie wariactwo :) Bawiłam się świetnie robiąc te kolaże :
11

12

13

14

15

16

1 komentarz:

  1. Kolaże modowe w duszy grają :) Te wariackie szczególnie! Inaczej, z kolorem, z różnymi fakturami i materiałami... coś świeżego...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.