środa, 28 lipca 2010

muszle

2 komentarze:

  1. Muszle sa niesamowite.ilośc kolorów.form i kształtów zawsze mnie zadziwia..jak je widzę,,musze sie po nie schylić,,jak po kasztany..i te stwory mieszkajace w nich lub wykorzystujące do zycia..muszle,,epoka jury..amonity..widziałam niedawno ogromnego gipsowego amonita,,zrobiolego przy uzyciu odlewu gipsowego,,monstrualna ozdoba na scianie..złoto.szara..Muszle mam w łazience..białe,szare,,brazowe..patrze na nie i wspominam plaże Morza śródziemnego..byłam tam w tym roku..plaże pełne muszli..i kamieni..a w muszlach perły..cud natury..ziarenko piasku a potem klejnot.małgorzata.znaczy perła,,Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Gosiu- chyba tez udalo sie uaktywnic Twoj wpis.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.