poniedziałek, 7 stycznia 2019

Gdynia Orłowo



"Made, oto Twoja oś czasu z 2018 roku
Zobacz miejsca odwiedzone przez Ciebie w 2018 roku. Oś czasu jest tworzona, gdy masz włączoną Historię lokalizacji.
Miejsca odwiedzone przez Ciebie w 2018 roku


1
 kraj
Poruszanie się po okolicy
pieszo
       186 godz.
    423 km
auto
47 godz.
449 km "


Tak jak pisałam wcześniej moje "osiągnięcia" w 2018 nie były imponujące.
Dzięki zapisanej pamięci, telefon przypomniał mi, że we wrześniu byłam w Gdyni Orłowie.
 Widok na charakterystyczny klif i molo (dł.180m)
 Widok z promenady na Port Północny.


 Promenada Królowej Marysieńki.

 W 2009r. przy molo w Orłowie, została odsłonięta rzeźba przedstawiająca malarza marynistę Antoniego Suchanka. Stoi ona na skwerze jego imienia.
 Widok na klif.


 Rzeka Kacza.






 Podziwiać można wyjątkowe rzeźby, wystawiane w ogrodzie, autorstwa absolwentów szkoły. 




3 komentarze:

  1. Byłam tam w lipcu 2018 roku, ale do Zespołu Szkół Plastycznych nie dotarłam niestety. A szkoda, bo jest tam ciekawie. Pozdrowienia z ośnieżonego Śląska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tam nie byłam. Może kiedyś?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, we wrześniu było tam jeszcze ciepło i przyjemnie. Podoba mi się ławeczkowy pomnik Suchanka.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.