wtorek, 2 lipca 2019

Dzień UFO 2 lipca.

Kiedyś miałam takie powiedzonko : UFOsz, albo nie UFOsz.

Chyba jestem ciut opóźniona, bo nie wiedziałam że jest coś takiego jak Światowy Dzień UFO.
Tak- wierzę w istnienie obcych cywilizacji pozaziemskich.
Tematem tym interesuje się od lat 70 ubiegłego wieku. Przeczytałam sporo książek. Mity i baśnie również. Dzieje religii itd.



 Burzę mózgu przechodziłam kilka razy. Staram się myśleć i analizować i nie chować w lęku.


Przez kilka lat zrobiłam kolaże bardziej humorystyczne lub mniej. Ponieważ większość z nich nie pokazałam tu na blogu, więc jest okazja aby ujrzały światło dnia dzisiejszego. 












Tak a'propos śledziłam dzisiejsze całkowite zaćmienie słońca o godz 18,55. Zaćmiło mnie - bo nic nie zauważyłam..... 

Gdybym była na półkuli południowej, to bym widziała.

1 komentarz:

  1. Świetne są Twoje kolaże. Nie jestem zaskoczona Światowym Dniem UFO. Jutro jest dzień Hot-doga i Światowy Dzień Mleka. dzisiaj podobno był - Dzień Nic nie Robienia!
    Serdecznie pozdrawiam:)


    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.