wtorek, 12 kwietnia 2016

Ja

Pięć miesięcy temu mój kolega Pan Nikt prowadzący blog "wierszownik" nominował mnie do Liebster award. Trzeba odpowiedzieć na 11 pytań i nominować 11 blogerów. Kompletnie mnie nie interesują takie list nominowania i promowania blogów. Tym razem zrobię wyjątek, ponieważ:


Liebster award

1. Gdybym musial zaczac pisac innego bloga, to o jakiej tematyce?
2. Historia z dziecinstwa, ktorej do tej pory sie wstydzisz/ ktora do tej pory cie smieszy.

3. Gdy byles dzieckiem chciales byc... co dzisiaj myslisz o tym.- baletnicą
4. Ksiazka/ film lub wydazenie, ktore wplynelo na moje dorosle zycie.




5. Zlapales zlota rybke, ale jest jakas nie teges i spelnia tylko jedno zyczenie. Co to za zyczenie?
Pokój niech bedzie na ziemi i wśród wszystkich istot


6. " Lepiej zalowac tego co sie zrobilo, niz to, czego sie nie zrobilo" - jedna rzecz w zyciu ktorej zalujesz ze zrobiles lub nie zrobiles.
Niczego nie żałuję


7. Gdybys musial wybrac jedna postac z kreskowki/ komiksu bys byl?
Reksiem




8. Co nakreca cie do dzialania?


9. Bez czego nie moglbys sie obyc (rzecz materialna)
aparatu fotograficznego

10. Wrzuc 3 obrazki (zdjecia, grafiki, gify), ktore okreslaja twoj chatakter.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.