sobota, 13 lutego 2016

Jeszcze ?

 Stoję jak zaklęta w kamiennym kręgu, a w koło mnie mgła.
Łzy które spływają bezwiednie z moich policzków, pająk nanizał na swoją sieć.
Nie chce znaleźć się w pajęczynie, jeszcze nie teraz, jeszcze troszkę.
 Jeszcze się szamoczę, choć mgła mnie wciąga głębiej. Tak jak bagno, które wsysa. Nie chce być mumią.
 Choć czasem widzę, jak przebija się słońce. Co z tego, tak krótko, za krótko.
 Krótkotrwałe kolorowe, rozmowy- też są głuche...odbijają sie od "ja"
 W szarości czarne dziury zawieszenia bez zdarzenia.
Kolor czuję, ale go nie ma...

3 komentarze:

  1. Też już mam dość szarości, chcę kolorów, jak i Ty. Świetnie opisałaś swój obecny stan. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie takie dni to makabra. Dzisiaj jest przepiękny dzień.
    Kwitną leszczyny, srebrzą się bazie, ptaki nawołują samiczki.
    Niebo jest błękitne i świeci słońce.
    Tęskniłam za Tobą. Miłego dnia.
    Całuję!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgła i szarość dodaje niesamowitej tajemniczości tym zdjęciom:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.