poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Mam zapytajki.

Pytanie pierwsze- czy ktoś za moi postami, kolażami i nastroikami zatęsknił ?
Spodziewana odpowiedź- TAK!
Mam rubryczkę "statystyka" i wiem , że jeszcze istnieję w tym wirtualnym świecie- miłe.
Odkryłam również, że tzw. spamy i anonimy najłatwiej można zablokować dodając funkcję w komentarzach "Włącz weryfikację obrazkową". Dostawałam dziennie kilkadziesiąt komunikatów na pocztę maili o komentarzach "anonimów". Mało brakowało, a bym zlikwidowała blog. Jednak przy okazji zauważyłam, że oprócz 3 namiętnie atakowanych postów inne są oglądane, czytane. Dzielę się z wami tą informacją, bo skoro ja "nie działająca" mam nadal problem, to innym blogerom również uprzykrza to życie blogowe. Spróbujcie- u mnie zadziałało i mam jak na razie spokój ze spamami. Tak, wiem zniechęca ta funkcja do dodawania komentarzy, ale jak ktoś doceni- to napisze :)
Zpytajka druga- Czym były te obiekty?
1
Odp. na 1 zdjęcie znam, ale ciekawa jestem czy ktoś z was na to wpadnie?
2

 Co ma osioł do niedźwiedzia ?
 Pytanie najważniejsze!  Czego to jest poczwarka? Myślę, że nie raka, posłużył jako skala porównawcza.
 Przeszukałam internet, ale nie trafiłam na zadowalającą mnie odpowiedź- może ktoś mi podpowie?
To są pytania po mojej wyprawie na rodzime "karaiby". Chwalić się nie ma czym, ale kilkaset zdjęć pozostało i nie bardzo wiem co z nimi zrobić ? Ktoś wie ?

12 komentarzy:

  1. Ja się anonimami nie przejmuję, kasuję je, nie czytając. Weryfikacji obrazkowej nie wprowadzę, bo mnie zawsze denerwowała u innych. Teraz na szczęście to tylko cyferki, ale wcześniej były literki nie do rozpoznania czasami. Nie wiem, co to za budowla i nie wiem czyja to poczwarka :(. Tęsknie za Twoimi postami i zdjęcia zostaw do dalszego prowadzenia bloga, albo pokazuj je w Google+. Spotkasz mnie tam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Anonimy w moim wypadku równa się spamy, o których mnie powiadamiano.

      Usuń
    2. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  2. Super, że jesteś :)
    Moja odpowiedź...synagoga :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To znaczy, że wróciłaś? SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kętrzyn, ale przedostatnie zdjęcie mnie przeraziło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.