niedziela, 25 czerwca 2017

Obłoki srebrzyste

 Pogoda jak zwykle robi niespodzianki. Wczoraj po południu mocniej wiało (a kiedy nie wieje nad morzem?), padał deszcz. Około północy zauważyłam dziwnie rozświetlone niebo. Chmury deszczowe na chwilę się przesunęły  i nawet było widać gwiazdy. Przeleciały dwa samoloty, ale nie zdążyłam wyjąć aparatu.
 Długo szukałam odpowiedniego ustawienia migawki aby zrobić zdjęcia. Niestety, nie wyszły one najlepiej. Wybaczcie- są kiepskiej jakości.
Obłoki srebrzyste są najwyższymi chmurami obserwowanymi z Ziemi, znajdują się w mezosferze około 75–85 km ponad powierzchnią ziemi.

1 komentarz:

  1. Jestem na chwilkę i jestem u Ciebie. Obłoki srebrzyste są niesamowite. Jeszcze nie widziałam, a może nie zwróciłam na to zjawisko uwagi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.