środa, 31 grudnia 2014

Jak się nie ma co sie lubi- to się lubi co się ma! Do siego !



W moim świecie zaczarowanym
Nie ma miejsca na banalne poematy
Myśli pęcznieją jak banki mydlane
Tu nieważnesą klasyczne schematy

Wszystko jest szalone  po trosze
Ziemia z Niebem zamieniły się miejscami
Nie pukajcie więc do mnie , prosze
Zostawcie sam na sam z marzeniami

To jest moje tajemnicze królestwo
W ktorým sama, całkiem sama jestem zawsze
Tutaj moge popłakać bez przeszkód
Wtedy,kiedy nikt nie nie patrzy

Nie otwieram koronkowych okiennic
Zeby księżyc nie wykradł moich skarbów
Na rygielek zamykam sennik
Zawiązuję miłości kokardą

Kocham ten mój świat bajkowy
Bo fantazja jest dolatego pięknym darem
Że nie każe nam  tworzyć rzeczy nowych
Lecz inaczej spoglądać na stare


                                                           Noro ograni- Poezja śpiewana







3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Made, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Niesamowite. Nie uwierzysz, ale ja też użyłam tego przysłowia w swoim dzisiejszym poście.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj już 5 styczeń, ale na pozostałe 360 dni życzę samych wspaniałych chwil !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.