środa, 1 października 2014

Jakie słowa ?

Jakie to sensowne słowa wypowiedziała  Pani Mery, ze raptem zaczęły je przytaczać media, a nawet Pani Janda zasugerowała, że wyjęto jej to prawie z ust?
Pewne rzecz są tak oczywiste, że mnie aż dziwi, że świat się dziwi.
 A może w pewnym wieku się po prostu do tego dojrzewa ? :)

Nie mam już cierpliwości do pewnych rzeczy

Nie dlatego, że stałam się arogancka, ale po prostu dlatego, że osiągnęłam taki punkt w moim życiu, gdzie nie chcę tracić więcej czasu na to, co mnie boli lub mnie nie zadowala.
Nie mam cierpliwości do cynizmu, nadmiernego krytycyzmu i wysoko stawianych poprzeczek każdej natury. Straciłam wolę do zadowalania tych, którzy mnie nie lubią, do kochania tych, którzy mnie nie kochają i uśmiechania się do tych, którzy nie chcą uśmiechnąć się do mnie.
Nie poświęcę już ani minuty tym, którzy lubią manipulować. Postanowiłam więcej nie współpracować z udawaniem, hipokryzją, nieuczciwością i bałwochwalstwem. Nie toleruję selektywnej erudycji, ani arogancji akademickiej. Nie pasuje mi plotkowanie. Nienawidzę konfliktów i porównań. Wierzę w świat pełen różnorodności i dlatego unikam ludzi o sztywnych i nieelastycznych osobowościach. W przyjaźni nie lubię braku lojalności i zdrady.
Nie rozumiem także tych, którzy nie potrafią innych chwalić lub choćby dawać słów zachęty. Mam trudności z zaakceptowaniem tych, którzy nie lubią zwierząt. A na domiar wszystkiego nie mam cierpliwości do wszystkich, którzy nie zasługują na moją cierpliwość.

Meryl Streep

4 komentarze:

  1. Mnie też Meryl Streep wyjęła to prawie z ust. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na Twoje relacje z wyprawy :)

      Usuń
  2. O widzę, że Giga się pojawiła. Mam nadzieję, że zjawi się lada dzień.
    Mnie również Meryl Streep, wyjęła to z ust.
    A tak na poważnie. Przecież nie wymyśliła nic nowego, przecież to oczywista oczywistość.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...bo to mądra kobieta jest :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.