piątek, 20 sierpnia 2010

JUZ MIESIAC PROWADZE TEN BLOG.



                                                 Ura, ura, ura !
                                                 Blog już miesiąc ma!
                                                 Odwiedzilo go kilkoro ludzi
                                                 (chyba im sie nie nudzi?)
                                                 Coś zmieniłam, coś dodałam,
                                                 Przez przypadek skasowałam.
                                                 Troszkę "byków" powstawiałam.
                                                 Mnie wesoło, a Wam nie?
                                                 Odwiedzajcie -proszę mnie.



3 komentarze:

  1. Gratuluję bloga i życzę jeszcze wielu tak interesujących wpisów:) Masz duszę artysty, Millena! Ujmujące zdjęcia, bardzo dobre akwarele, śmieszne wierszyki....dla mnie 5+

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje....., a juz myslalam ze to nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog przegladam codziennie i podziwiam zdjęcia,,akwarele..i czytam,,,dzięki Tobie zastanawiam się nad róznymi rzeczami,,dzieki,,Czekam na dalszy ciag,,Pozdrawiam,,Małgorzata

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę napisać kilka słów. Dziękuję i jednocześnie przyznaję, że nie zawsze odpowiadam.